Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Ferry & Marsha - WaarBenJij.nu Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Ferry & Marsha - WaarBenJij.nu

Pangandaran

Blijf op de hoogte en volg Ferry & Marsha

12 April 2015 | Indonesië, Pangandaran

Hai hai, hier een berichtje van ons!
We hebben echt al enorm veel gereisd van Jakarta naar Bandung waar we een naar een krater zijn geweest het water kookte daar gewoon. Ook hebben we aardbeien geplukt:). Na Bandung zijn we doorgegaan naar Pangandaran.
Vandaag een excursie op de scooter naar de green valley en green canyon! Met een scooter het binnenland in, onderweg liet Dindin onze gids zien hoe de mensen in palmbomen klimmen om de palmbloem te plukken waar palmsuiker van wordt gemaakt. Een palmboer klimt 2x per dag 30 bomen in!! En hij is zeker geen 18 meer.
Daarna door de dorpjes jungle en plantages gereden. We zijn een bezienswaardigheid zelf iedereen zwaait wil met ons op de foto en wil ons ook nog is aanraken haha. Er lopen hier bijna geen toeristen tot nu toe echt nog maar zes stelletjes gezien. In de green valley hebben we Body raften gedaan van kliffen afgesprongen en in een grot gezwommen Fer is in een boom van ongeveer 12 meter hoog geklommen en vanaf een ladder uit het water ook weer superhoog gesprongen!

• 12 April 2015 - 16:43

Doooo:

Heee lieverds!
    Super leuk verhaal! Geniet lekker van dat prachtige land!
    Leuke foto's

Liefs doooo

• 13 April 2015 - 10:04

Iwan:

leuk hoor, geniet er maar lekker van

• 13 April 2015 - 13:15

Caro:

Bikkel he die Fer! Zoooooo vet, lekker genieten, dikke kus

• 15 April 2015 - 09:45

Kristel:

Klinkt goed liefjes, veel plezier nog! X